tisdag 21 april 2009

Tisdag...

Idag har jag följande på min agenda...

Kl. 10 - ett möte (ca. 1 timme)

Ringa pappa och be han kolla ritningarna på bygglovet.

Fixa bokföringen, börja lite med deklarationen. I år skall jag lämna in den i god tid. Det är konstigt att man alltid stressar med den in i det sista. Varför blir det alltid så? Nåväl, i år skall den in i god tid. Punkt slut.

Betala in skatten, några dagar försent...

Boka tid för bilbesiktning.

Boka tid för personlig träning...inför beach 2009.

Däremellan: Städa, tvätta, sortera tvätt + stryka, undan med disken.

Fota + lägga ut lite kläder m.m. på Tradera...

Blogga lite när jag får lust...

Vattna + plantera kryddväxter (köpte igår)...

Får se hur mycket jag hinner med idag, bara att sätta igång. 1, 2, 3...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar