onsdag 6 januari 2010

Nu har jag funderat lite...

Angående träningen så kommer jag att köra 2 styrkepass i veckan på ca. 30minuter därefter 20 minuters konditionsträning. För min del blir det nog en variation mellan crosstraining, rodd och cykel. Träning på gymmet blir måndagar och onsdagar. Tisdagkvällar kör jag ett träningspass hemma på ca. 40 minuter samt varje kväll måndag-torsdag skall jag göra situps (får se hur många jag orkar med). 1-2 gånger i veckan skall jag också gå en runda på minst 30 minuter och naturligtvis blir det lite yoga med 1-2 gånger/vecka.

Måndag: Styrkepass 30 minuter + kondition 20 minuter

Tisdag: 40 minuter träning hemma.

Onsdag: Styrkepass 30 minuter + kondition 20 minuter

Torsdag: Yoga?

Fredag: Stavgång 30 minuter

Lördag eller söndag: Stavgång 30 minuter

Ovanstående borde sätta fart på förbränningen så att fettet kanske tynar bort en del samt att det ger mig en betydligt bättre kondition och massor av ork på köpet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar