tisdag 5 januari 2010

Ikväll...

blev det filmkväll...

Kvällens film var Sagan om ringen - Härskarringen. Jag har länge velat se filmerna men det har inte blivit av. Killarna tyckte det var jätte spännande. Kul att kunna se film tillsammans som alla uppskattar. Förr var det mest tecknade filmer men nu kan båda killarna läsa texten så då kan man ju se lite mer äventyrsfilmer.

Häromdagen kollade jag och äldsta sonen på ET. En super mysig familjefilm, tycker jag, som står sig bra än i dag...

Fler gamla godingar som barnen har setts på sistone är: ARN, Robin Hood (Prince of thieves), Rädda Willy, Det våras för rymden (Star Wars parodi), Lassie, Ghost Busters, Home Alone, Månbas Alpha (en riktig klassiker, minns att jag tyckte att de var jätte spännande när jag var liten) m.fl...

På tal om film så kommer första filmen utav de 6 Johan Falk-filmerna nu till helgen. Ni vet dem med Frank Wagner
(Joel Kinnaman)...me like. Får absolut inte missa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar