onsdag 8 juli 2009

Jag kunde inte slita mig...

efter att ha satt på TV:n och börjat titta på minnes cermonin för MJ. Många tårar fälldes och jag får fortfarande gåshud när jag tänker på sången och ögonblicket då hans bröder bar in kistan...

Allt var väldigt vackert ordnat och mycket fint sades av hans vänner...

Tyvärr förstördes stämningen av de två korkade kommentatorerna som tv4 hade. De sa hela tiden fel och det kändes mer som om de var ute efter ett scoop eller åtminstone hitta något som de kunde klanka på. Fel man på fel plats, så att säga...

Men jag brydde mig inte så värst mycket för allt annat positivt som sades överväger alltid det negativa...

Rest in peace. I love You Michael Jackson...

If You Wanna Make
The World A Better Place
Take A Look At Yourself,
And Then Make A Change

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar