måndag 21 december 2009

What a day...

Den blev inte så soft som jag hade tänkt mig...

Upptäckte plötsligt att jag hade en tid för klippning & färg kl. 10.30. Det blev till att rusa in i duschen, på med kläder, slänga i mig frukost och ut och skrapa bilen i en väldans fart...

NOT, so very soft...

Nåväl, jag hann precis i tid. Ankom 10.29.

Nu planeras inköpslista av mat inför julhelgen + julklapparna som skall fixas. Skall in till stan lite senare med barnen och handla lite julklappar m.m. På egen begäran så är det första gången som barnen skall gå lite själva och fixa julklappar till oss (mamma & pappa). Lite gulligt tycker jag...

Vi får se hur det blir med granen idag, annars fixar vi det imorgon...

Det lär bli en garanterat soft kväll iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar