onsdag 30 december 2009

Näst sista dagen...

det här året...

Idag blir det förberedelser inför morgondagen som gäller. Jag önskar egentligen att jag bara kunde slappa och njuta av dagen som den är men jag vill ju att morgondagen skall bli minnesvärd så då gäller det att ligga i idag så kan man njuta desto mer imorgon...

Är det någon som har några nyårslöften inför det nya året???

Själv har jag svårt att hålla mina nyårslöften så mitt främsta löfte borde vara att jag skall ha mer karaktär och hålla vad jag lovat detta året. Främst känner jag för ett år i hälsans tecken - mer motion (för välbefinnade), lite sundare mathållning (men ändå äta njutbart gott) och satsa mer på mig själv och mina drömmar...

Vi får väl se hur det går...

Jag vill helt enkelt:
Leva det liv jag drömmer om
istället för att drömma om det liv jag vill leva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar