tisdag 27 april 2010

En helt vanlig tisdag...eller?

Vi får väl se...

Nu har jag kommit igång med min träning igen. Det tog emot igår innan jag äntligen kom iväg, men det var riktigt roligt och det kändes bra att vara tillbaka på gymmet. I fortsättningen blir det träning på gym 2 gånger i veckan. Jag brukar köra ett pass som tar ca. 45 - 60 minuter varje gång...

Därutöver blir det powerwalks och intervallträning för att kunna så småningom orka springa 2,5km. Skall försöka vara duktig och göra ett mindre yogapass i veckan också...

Idag skall jag jobba lite nu på förmiddagen och i eftermiddag skall det jobbas en del i trädgården. Min egen lilla terapi...

Därutöver blir det en massa tvättning också. Så, ja det blir nog som en ganska vanlig tisdag ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar