tisdag 15 juni 2010

En kopp kaffe...

sedan kanske man piggnar till lite...

Det känns segt nu på morgonen, har sovit lite dåligt inatt. Men det brukar gå över snabbt - så också idag hoppas jag...

Snart väntar lite jobb. Därefter en sen lunch och när jag kommer hem tror jag att jag skall göra en storrensning i alla klädgarderober inklusive i tvättstugan. Tvätta undan, stryka, hänga in i garderoberna osv. Jag är tyvärr alltför dålig på att få ordning på all tvätt...den blir liksom liggande lite för länge. Men idag blir det lite ändring...

Imorgon skall det kanske bli lite bättre väder här i söder och då tänkte jag vara väl förberedd för att ev. ta en tur till stranden med barnen. Är helt ledig imorgon och det skall bli jätteskönt...

Även om det inte blir riktigt fint strandväder så skall kläderna av och bikinin på...min kropp skriker efter lite solbränna nu. Och jag behöver lite uppiggande D-vitaminer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar