tisdag 1 juni 2010

1 juni...

...och imorgon kommer värmen...

Äntligen...

Det var ett tag sedan jag skrev i bloggen nu men det har varit mycket på sistone och tiden räcker inte riktigt till för allt...

Sedan några veckor tillbaka har jag nu tränat - styrketräning - 2ggr/vecka samt gjort powerwalks 2-3ggr/vecka.

Under tiden har jag ätit ungefär som innan...

Resultat: Jag har inte gått ner mer än 0,5kg...

Slutsats: Jag måste se över mitt ätande...

Men...jag mår fantastiskt bra och jag tror att träningen påverkar mig mentalt väldigt mycket. Naturligvis känner jag mig starkare i kroppen och jag tror att musklerna byggs på innifrån innan det kommer att ge synliga resultat...

I allafall hoppas jag att det är så...

Men jag måste äta annorlunda, men dock ingen diet. Får fundera lite vad som kan funka bäst för mig. Jag skall fortsätta med träningen och kanske öka på med någon mer träning eller kanske förlänga träningspassen något...

Målet är först och främst att må bra, och det har jag lyckats med men en liten viktmnskning skadar inte...

Trots allt är det ju 1 juni och snart skall bikinin på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar